فایل پرس : سبد خرید  سبد خرید
تعداد محصول قیمت (ریال)
0 0

نمایش سبد


   چکيده کتاب‌هاي کسب‌وکار-جلد سوم

کاربر گرامی :
شما قبلاً این محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نموده اید.

کد محصول :   338 نوع فایل :   pdf گروه :   کسب و کار > کتاب الکترونیک

به روزرسانی :   1396/10/05 قیمت :   45,000 ریال اندازه فایل :   7,090 KB         افزودن به سبد خرید


چکيده 15 کتاب پرفروش جهان در زمينه مديريت، بازاريابي و بهبود فردي فایل پرس
کتاب‌هاي جلد سوم:
* مسري جونا برگر
* 15 قانون ارزشمند براي رشد جان مکسولِ
* ميليونرهاي کليکي اسکات فاکس
* سخنران يک‌دقيقه‌اي وارويک جان فِهي
* چگونه بيشتر بفروشيم؟ استيو اسميت – دان اي شوالتز
* هفت سؤال درباره استراتژي رابرت سيمونز
* طراحي به سبک اپل جان ادسن
* احساسات قاتل شما کِن ليندنِر
* روش شرکت‌ها در اجتناب از کارهاي بي‌فايده نيل اسميت – پاتريشيا اُکانِل
* آماده ، شليک ، هدف مايکل مستر سون
* رهبران بزرگ رشد مي‌کنند کن بلانچارد
* باز بيني ريک مريفيلد
* ساخت برند در 20 روز سيمون ميدلتون
* مشتري حکم مي‌راند سي.بريت.بيمر – رابرت.ال.شاک
* قورباغه را ببوس! برايان تريسي

مُسري
دليل سرايت پيام‌ها
آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چه عواملي باعث صحبت کردن مردم درباره محصولات، ايده‌ها و خدمات و تبليغ کردن آن‌ها مي‌شود

2. براي مُسري کردن محصول،‌ هدف يا ايده‌تان بايد از کدام شش گام استفاده کنيد

2. چگونه مي‌توانيد داستان‌هايي تعريف کنيد تا باعث تمايل مردم به سخن‌پراکني درباره محصولتان شود


15 قانون ارزشمند براي رشد
به آن‌ها عمل کنيد و توانمند شويد

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چرا مي‌خواهيد همه توانتان را بشناسيد

2. 15 قانون رشد فردي کدام‌اند2. چگونه آن‌ها را به‌کارگيريد

ميليونرهاي کليکي
با کسب‌وکار اينترنتي‌اي که به آن عشق مي‌ورزيد، کمتر کار کنيد، بيشتر زندگي کنيد

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه با شروع کسب‌وکار اينترنتي زندگي رويايي‌تان را محقق کنيد

2. چگونه يک بازار مناسب شناخته‌نشده را پيدا کنيد

2. چگونه به آن بازار خدمات آنلاين ارائه دهيد

سخنران يک‌دقيقه‌اي
8 گام براي ارائه سخنراني‌ موفق

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چرا بسياري از مخاطبان به سخنرانان توجه نمي‌کنند

2. چگونه از هشت تاکتيک براي جذب مخاطبان استفاده کنيد

چگونه بيشتر بفروشيم؟
روش‌هايي عملي براي بازاريابي ترويجي

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چطور از ترفندهاي ارائه‌شده در کتاب بازاريابي ترويجي استفاده کنيد

2. چطور از دام‌هاي روش‌هاي ترويج فروش اجتناب کنيد

2. چطور برنامه‌هاي بازاريابي ترويجي را طراحي، بودجه‌بندي و اجرا کنيد

هفت سؤال درباره استراتژي
رويکردي ساده براي عملکرد بهتر

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. کدام هفت سؤال مربوط به استراتژي را بايد درباره شرکتتان بپرسيد

2. چرا اين سؤالات خاص براي موفقيت شرکت در آينده حياتي‌اند

2. چطور از اين سؤالات براي ارتقاي مشارکت و همکاري سازماني و پايبندي به اهداف استراتژيک‌تان استفاده کنيد.

طراحي به سبک اپل
هفت اصل ايجاد محصولات، خدمات و تجارب ديوانه‌کننده

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه طراحي به موفقيت اپل کمک کرد

2. کدام هفت اصل طراحي براي اپل اهميت دارد

2. چگونه اين هفت اصل را به‌کار بنديم

احساسات قاتل شما
7 گام براي تسلط بر احساسات، اجبارها و انگيزه‌هاي مسمومي که شما را تخريب مي‌کند

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه رفتار احساسي را تشخيص دهيد

2. چگونه با اتخاذ تصميمات بهتر اهدافتان را مشخص کرده و به آن‌ها دست يابيد

2. چگونه بر احساسات تسلط يابيد

روش شرکت‌هاي برتر در اجتناب از کارهاي بي‌فايده
آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه هشت مانع پنهان که سد راه عملکرد شرکت مي‌شود را مشخص کنيد

2. چگونه براي دست‌يابي به موفقيت بر اين موانع غلبه کنيد

آماده،شليک،هدف
آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه نظرات جديد و بديع خود را به يک کسب‌وکار چند ميليون دلاري تبديل کنيد

2. چرا نيازي نيست که منتظر بمانيد تا همه چيز در بهترين حالت خود باشد و آنگاه کار خود را آغاز کنيد

2. چرا کارآفرينان هوشمند بر فروش تمرکز مي‌کنند

رهبران بزرگ رشد مي‌کنند رهبر زندگي باشيد
آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چرا رهبران بايد به دنبال رشد شخصي و حرفه‌اي باشند

2. ملزوماتِ اين رشد کردن چيست

بازبيني
کاهش هزينه‌ها و افزايش نوآوري در کسب‌و‌کار

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چرا تمرکز بر «چه»‌هاي اصلي در فعاليت‌ها مهم‌تر از تمرکز بر «چگونه»‌هاي فرعي است

2. چگونه مهم‌ترين خروجي‌هاي سازمان خود را مشخص کنيد

2. کدام «چه»‌ها بهترين فرصت‌ها براي تغييرات مفيد را به وجود مي‌آورند

ساخت برند در 20 روز
آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. برند سازي چه هست و چه نيست؟

2. چرا برند سازي براي موفقيت کسب‌وکار مهم است؟

2. چگونه از فرايندي سيستماتيک براي برقرار کردن ارتباط برند با بازار هدف استفاده کنيم؟

مشتري حکم مي‌راند
1? مشخصه انکارناپذير بزرگ‌ترين شرکت‌هاي خدماتي دنيا

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. 1? مشخصه که شرکت‌هاي پيشرو را در ارائه خدمات فوق‌العاده برجسته مي‌کند

2. چگونه ميزان آگاهي از برند در جامعه و سهم بازار را افزايش دهيم

2. چگونه فرهنگ‌سازماني مشتري-‌ محور توسعه دهيم

قورباغه را ببوس!
12 روش خارق‌العاده براي رهايي از افکار منفي و تبديل آن‌ها به افکار مثبت

آنچه در اين چکيده مي‌آموزيد:
1. چگونه قورباغه‌هاي ترسناکي که در ذهن‌تان زندگي مي‌کنند را تشخيص دهيد

2. آن‌ها معرف چه چيزي هستند

2. چرا بوسيدنشان باعث بهبود زندگيتان مي‌شود

فایل پرس
فایل پرس
فایل رایگان :    وجود ندارد
محصولات مرتبط :   

چکيده 15 کتاب پرفروش جهان در زمينه مديريت، بازاريابي و بهبود فردي
کد محصول : 336      نوع محصول : کتاب الکترونیک
قیمت : 45,000 ریالتوضیح / + سبد خرید
چکيده 15 کتاب پرفروش جهان در زمينه مديريت، بازاريابي و بهبود فردي
کد محصول : 337      نوع محصول : کتاب الکترونیک
قیمت : 45,000 ریالتوضیح / + سبد خرید
محصولات مشابه :